صابون سازی الهی

محلول ضدعفونی کننده پوست

نوع قیمت :
قیمت :
تخفیف :
قیمت نهایی :
محلول ضدعفونی کننده پوست

معرفی کالا محلول ضدعفونی کننده پوست

شرکت تولیدی الهی با تولید ژل و محلوهای ضد عفونی کننده با برند های شمیز و تراست همراه باکیفیت بالا و بدون نیاز به شستشو در وزن هاو بسته بندی های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

سایر مشخصات محلول ضدعفونی کننده پوست

اطلاعات پایه

نام کالا محلول ضدعفونی کننده پوست
گروه مصالح ، ابزارآلات و تجهیزات معدنی و ساختمانی - ابزار - لوازم جانبی و سیستم های تعمیرگاهی خودروئی - ابزار و تجهیزات تست و تنظیم خودرو - دستگاه تست فیوز خودرو
برند تراست(تولیدی الهی)
وضعیت نو
ساخت ایران

فایلهای پیوست

کاتالوگ
حجم کاتالوگ
ویدئو
حجم ویدئو

خصوصیات تخصصی کالا محلول ضدعفونی کننده پوست

مشخصات کالا

حجم4 لیتر
توضیحات بیشتر در رابطه با عرضه محصولبه دلیل وجود بیماری‌های فراگیر در بسیاری فصول سال و انتقال مواد بیماری‌زا از طریق گردوغبار تماس با میکروب‌ها و ویروس‌ها اجتناب‌ناپذیر است و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده دست برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف ضروری است. با توجه به شیوع مکرر آنفلوانزاهای مختلف همراه داشتن ماده ضدعفونی‌کننده دست، به احتیاط لازم تبدیل‌شده است. به گزارش مدیکال دیلی، انتخاب ضدعفونی‌کننده مؤثر، بسیار اهمیت دارد و به عقیده پزشکان امریکایی بهترین مواد ضدعفونی‌کننده دست، مواد حاوی الکل هستند. ضدعفونی‌کننده‌های مبتنی بر الکل مانند اتیل الکل یا ایزوپروپیل الکل یکی از بهترین نمونه‌ها هستند. به عقیده پزشکان، مواد ضدعفونی‌کننده دست باید حاوی 60 درصد یا بیشتر از این ترکیبات باشند تا در مقابله با باکتری‌ها و ویروس‌ها کارایی داشته باشند و بهترین آنها مواد حاوی 70درصد الکل است.

اطلاعات کالا در سایت

کد کالا در سایت 100203
نام کاربری elahi
تاریخ ثبت 1399/02/01
تاریخ بروز رسانی 1399/02/01-11:44
تعداد نمایش 690 بار
کلمات کلیدی محلول ضد عفونی کننده پوست